- skeniranje, fotokopiranje, printanje dokumenata
- unos dokumenata i podataka u kompjuterske sustave
- arhiviranje dokumenata i odvjetničkih spisa
- ulaganje pristiglih sudskih dokumenata u odvjetničke spise
- odlasci nadležnim institucijama radi urudžbiranja i preuzimanja dokumentacije (pošta, javni bilježnici, sudovi, zemljišnoknjižni odjel, katastar, matični uredi, odvjetnički uredi, sudski vještaci, prevoditelji, FINA, MUP, HZMO, HZZ i dr.)
- korespondencija s klijentima, suradnicima, dobavljačima, sudovima, javnim bilježnicima, policijskim postajama, katastrima, Financijskom Agencijom i drugim nadležnim institucijama
- nabava uredskog materijala i druge potrošne robe koja se svakodnevno koristi u uredu
- prijem klijenata
- prijem i otprema sudske i druge pošte, upisivanje ulazne pošte u kompjuterski sustav
- obavljanje ostalih pomoćnih uredskih poslova po uputi poslodavca