- administrativni i operativni poslovi vođenja i organizacije rada ureda
- bliska suradnja sa svim odjelima u tvrtci
- organizacija nabave uredskog materijala, promomaterijala i ostalih potrebnih materijala
- vođenje raznih evidencija (radnog vremena zaposlenika, studenata, ugovora o djelu, ugovora o poslovnoj suradnji, prekršajnih kazni i slično)
- poslovna interna komunikacija, komunikacija s vanjskim partnerima tvrtke, javnim institucijama i slično
- izrada raznih predložaka službenih dokumenata tvrtke i tablica evidencija
- zaprimanje i urudžbiranje ulaznih računa I druge dokumentacije
- slanje izlaznih računa i ostale pošte
- briga o arhiviranju ugovorne i ostale dokumentacije
- ažuriranje i kreiranje tiskanih materijala (sadržajno i vizualno) – brošura, kataloga, letaka i sl.
- upravljanje društvenim mrežama (Facebook, Instagram, LinkedIn)
- kreiranje marketinškog plana i sadržaja objava (tekst, vizual, video) sukladno poslovnim ciljevima tvrtke
- komunikacija s klijentima putem društvenih mreža
- upravljanje profilima tvrtke na Google my businessu
- administracija web stranice
- komunikacija s vanjskim marketinškim suradnicima
- po potrebi priprema, organizacija i ugovaranje poslovnih sastanaka te organizacija internih aktivnosti i događanja
- rad na novim projektima
- odrađivanje drugih srodnih poslova ovisno o potrebama poslovanja i prema uputama nadređenih