Direktor hotela odgovoran je za cjelokupno poslovanje hotela, uključujući organizaciju, koordinaciju i nadzor svih aktivnosti u skladu s propisanim procedurama i standardima. Cilj je osigurati profitabilnost, visoku kvalitetu usluge te zadovoljstvo gostiju i zaposlenika.
Ključne odgovornosti:
- izrada i provođenje poslovnog i financijskog plana u suradnji s Upravom
- razvoj i implementacija operativnih planova za sve odjele hotela
- održavanje visokih standarda usluge i briga o zadovoljstvu gostiju
- planiranje i provođenje marketinških i prodajnih aktivnosti s ciljem povećanja prihoda
- upravljanje nabavom i održavanjem objekta prema utvrđenim standardima
- osiguravanje provedbe standardnih operativnih postupaka u svim odjelima
- vođenje i motiviranje zaposlenika, organizacija edukacija te ocjenjivanje radne uspješnosti
- redovita komunikacija s upravom, zaposlenicima i ključnim klijentima
- praćenje tržišnih trendova i konkurencije kako bi se poboljšala tržišna pozicija hotela
- osiguravanje usklađenosti poslovanja s važećim zakonima i propisima