Tražimo osobu s iskustvom i razvijenim organizacijskim vještinama na radnom mjestu:
Voditelja službe interne revizije i kontrole (m/ž).
Opis posla:
- planiranje, organizacija i koordinacija poslova iz nadležnosti službe
- vođenje evidencija, zapisnika i izvještavanje o obavljenom nadzoru i kontroli
- izvještavanje Uprave društva o nepravilnostima u radu
- praćenje zakonske regulative, predlaganje usklađivanja rada i normativnih akata društva
- provjera računovodstvenih evidencija, blagajničkog poslovanja, evidencija knjigovodstvenih isprava,
- kontrola komercijalnih Ugovora te usklađenost s politikom Društva, kontrola gotovinskih pologa, kontrola hotelskog poslovanja – odjela smještaja, odjela hrane i pića te ostalog hotelskog poslovanja,
- uvođenja, nadziranja i unaprjeđivanje procesa upravljanja rizicima i kontrole
- procjena rizičnih područja, izrada planova aktivnosti interne revizije
- izrada pojedinačnih, periodičnih i godišnjeg izvješća interne revizije;
- pružanje savjeta i konzultacije koji su u okviru nadležnosti revizora uz fokus na unapređenje i razvoj poslovanja