- prima rezervacije soba telefonom, telefaksom, e-mail-om, ili rezervacijskim sustavom ispunjavanjem
- propisanog obrasca i u skladu s propisanim pravilima i procedurama
- brine se za to da se svim gostima pri dolasku srdačno zaželi dobrodošlica
- provjerava popis dolazaka kako bi vidio ima li dvostrukih rezervacija, i sl.
- provjerava jesu li svi registracijski kartoni ispravno popunjeni
- ljubazno i vješto goste upućuje u njihove sobe kada stignu u hotel
- radi s gotovinom, kreditnim karticama i putničkim čekovima
- radi sa zahtjevima za izravnu naplatu, i evidentira sva plaćanja
- pregledava račune gostiju i izvješćuje voditelja smjene ili šefa recepcije o onima koji su prekoračili kućno ograničenje
- prati važne goste do njihovih soba, izvješćuje o novostima kuće
- mijenja strane valute, radi s gotovinom, čekovima, putničkim čekovima i kreditnim karticama
- radi s uređajem za kreditne kartice, bilancira ga i zatvara na kraju smjene
- knjiži troškove na račune gostiju
- prima i evidentira plaćanja od gostiju
- svakodnevno čita dnevnik rada i oglasnu ploču kako bi bio obaviješten o svim najnovijim informacijama
- ljubazno, promptno i djelotvorno rješava telefonske pozive gostiju
- obavlja i druge poslove po nalogu šefa recepcije