Tvoja uloga i odgovornosti:
- prikupljanje, slaganje, ažuriranje, uredno vođenje i prosljeđivanje poslovne dokumentacije u fizičkom i elektronskom obliku
- fakturiranje i mjesečno izvještavanje prema klijentima
- administracija ugovora
- urudžbiranje, skeniranje ulaznih računa i prilaganje istih u poslovni sustav
- komunikacija s odjelom računovodstva i ljudskih resursa
- kreiranje izvještaja za Upravu
- organizacija službenih putovanja - ugovaranje i kupovina avionskih karata; rezervacija hotelskog smještaja
- izrada putnih naloga
- vođenje blagajne za isplatu putnih i materijalnih troškova
- vođenje kadrovske evidencije
- priprema natječajne dokumentacije
- kreiranje i ažuriranje internih pravilnika i guideline-ova
- praćenje i izvještavanje oglasa javne nabave
- pravilna raspodjela i odlaganje dokumentacije (prometne dozvole, police osiguranja i sl.)
- rukovanje korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima sa svrhom odgovaranja na -upite vanjskih stranki te prenošenja poruka odgovarajućim osobama interno
- zaprimanje i raspodjela dolazne pošte
- vođenje evidencije o ulaznoj i izlaznoj pošti kroz sustav te razvrstavanje, urudžbiranje i raspoređivanje iste
- organiziranje sastanaka te priprema i briga o opremljenosti dvorana za sastanke
- zaprimanje stranaka i koordiniranje aktivnosti i sudionika u organizaciji dvorana za sastanke
- vođenje ažurnog adresara tvrtke
- koordiniranje aktivnosti s odjelom računovodstva
- naručivanje i praćenje potrošnje uredskog materijala, pomagala i ostalih stvari potrebnih za ured (kava, mlijeko, voda i sl.)
- sudjelovanje u organizaciji internih događaja