Radno mjesto Voditelja/ice financija i administracije podrazumijeva obavljanje administrativnih poslova, izrade financijskih izvještaja i upravljanje financijama za udrugu Udruženje za razvoj kulture “URK” i trgovačko društvo Močvara d.o.o. koje je u vlasništvu URK-a. Pozicija je otvorena za vrijeme rodiljnog i roditeljskog dopusta Voditeljice financija i administracije, ali je tendencija organizacije da osoba ostane zaposlena i nakon tog perioda.
Voditelj/ica finacija i administracije - opis radnog mjesta.
Administrativni poslovi:
- nadgleda sve aspekte opće koordinacije ureda i financijskog poslovanja Udruge
- surađuje s relevantnim institucijama i partnerima (knjigovodstvo, HZZ, HZZO, MIP, Porezna uprava…)
- vodi opću komunikaciju Udruge s korisnicima, kupcima i dobavljačima
- obavlja koordinaciju poslova i dostavu dokumentacije računovodstvenom servisu
- rješava administrativne poslove s bankom
- redoviti odlasci u poštu, banku i druge institucije
- vodi evidenciju o materijalnom i financijskom poslovanju te pismohranu Udruge
- kontrolira, izdaje i priprema ulaznu i izlaznu dokumentaciju za knjiženje za knjigovodstvo
- izrađuje izlazne ponude, račune, refundacije te e-račune
- izrađuje putne naloge/loko vožnje
- pomaže voditeljima projekata u provedbi projektnih i programskih zadataka
- priprema i šalje dopise
- arhivira svu dokumentaciju u elektronsku i fizičku arhivu Udruge
- vodi brigu o imovini Udruge: koordinacija inventure, označavanje dugotrajne imovine i sl.
- redovno prati propise i zakonitosti rada Udruge
- izrađuje narudžbenice i priprema ugovore u skladu sa pravilnikom za javnu nabavu
- vodi evidenciju bjanko zadužnica
Upravljanje financijama i izrada financijskih izvješća:
- vodi tablicu praćenja troškova i vrši plaćanja
- priprema plan plaćanja i plaća ulazne račune
- vodi blagajnu
- vodi autorske ugovore
- vodi registar GDPR izjava
- prati evidencije danih i primljenih jamstava
- priprema upitnik o funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola za prošlu godinu
- izrađuje financijski izvještaj Udruge za pojedine projekte
- koordinira izradu Godišnjeg izvještaja o radu Udruge;
- izrađuje financijski plan Udruge te rebalans financijskog plana
- Priprema prijedlog financijskog plana za iduću godinu te daje na usvajanje godišnje financijsko izvješće za proteklu godinu
Administrativno upravljanje ljudskim resursima:
- priprema evidencije radnog vremena i dostava evidencije računovodstvu
- dostava bolovanja i zahtjeva za povrat HZZO-u
- priprema odluka o godišnjem odmoru
- dostava obračunskih lista na potpis radnicima
- izrađuje autorske ugovore/ugovore o djelu/ugovore o suradnji
- izrađuje potvrde o sudjelovanju, volontiranju i slično