- kontaktiranje potencijalnih i postojećih klijenata
- prikupljanje novih nekretnina u ponudu agencije
- odgovornost i briga za realizaciju individualnog plana i ciljeva
- praćenje tržišta nekretnina korištenjem statističkih podataka o kretanjima cijena, podataka o ponudi i potražnji prema lokaciji i vrsti nekretnine
- uvid u zemljišnoknjižno stanje nekretnine korištenjem Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima i Zakona o zemljišnim knjigama
- prezentacija nekretnine preko specijaliziranih portala, medija i tiskanih oglasa - kontakt sa klijentima u svrhu prezentacije nekretnine i to osobno na terenu, telefonom ili e-mailom te pisanje i slanje ponuda
- informiranje klijenata o vlasničkom stanju nekretnine, cijeni, prednostima i manama, mogućnostima financiranja, pravima i obvezama kupca i prodavatelja temeljem Zakona o obveznim odnosima u svrhu realizacije poslovnog odnosa (kupoprodaje, najma, zakupa i dr.)