Za odjel računovodstva:
- obavljanje računovodstveno administrativnih poslova
- priprema dokumentacije za knjigovodstveni servis
- kontrola i arhiviranje dokumenata, zaprimanje i evidencija ulaznih/izlaznih računa
- izrada primki i kalkulacija
- robno materijalno usklađivanje kupaca i dobavljača
- financijska usklada kupca i dobavljača
- putni nalozi
- blagajničko poslovanje
- izrada platnih naloga i briga o platnom prometu i naplati nepodmirenih potraživanja
- izrada izvještaja po nalogu nadređenog
Za odjel nabave:
- asistent u vođenju i upravljanju nabavom, logistikom i skladištem
- komunikacija sa dobavljačima i kupcima
- osiguravanje i praćenje zaliha
- koordinacija cjelokupnog procesa nabave
- uvozne primke
- priprema i prezentiranje potrebnih izvješća, analiza i planova
- kataloška prezentacije asortimana, unapređenje i proširenje prodaje u suradnji sa komercijalistima unutar firme
- ostali poslovi po nalogu nadređenog