- aktivno vođenje tima tehničke službe zaduženog za održavanje zgrade poslovnog centra
- redovito obilaženje objekta uz tehnički pregled
- organiziranje radnih zadataka
- izvođenje i koordinacija procesa otklanjanja kvarova i nedostataka na objektu, te redovnog održavanja objekta
- priprema, provedba i praćenje internih projektnih zadataka vezanih uz održavanje poslovnog objekta koji je u zakupu većeg broja zakupnika
- komunikacija sa zakupcima poslovnih prostora na hrvatskom jeziku prilikom intervencija u zakupljenim prostorima
- koordinacija sa vlastitom službom za čišćenje objekta
- koordinacija s upravom vezano za proces provedbe održavanja i nadogradnje objekta, kao i s timom tehničke službe
- suradnja s upravom na planiranju i poboljšavanju postojećih sustava i procesa s ciljem ostvarivanja uštede ili dodatne kvalitete za objekt
- sudjelovanje u organizaciji redovnih zakonom propisanih ispitivanja, te potrebnih redovnih servisa, na svim sustavima na objektu
- koordinacija s kooperantima prilikom redovnih održavanja, ispitivanja ili intervencija
- koordinacija s kooperantima prilikom preuređenja prostora i ostalih nadogradnji
- komunikacija sa dobavljačima materijala i opreme, serviserima i drugim poslovnim partnerima
- provođenje i nadziranje operativnih zadataka
- naručivanje i evidencija potrošnog materijala, te vođenje skladišta
- administrativni poslovi, pisanje dopisa, telefonska i email komunikacija
- unos i vođenje poslovnih dokumenata te organizacija dnevnih zadataka
- očitavanje brojila na objektu i obračunavanje režijskih troškova za sve zakupnike na mjesečnoj bazi, te priprema finalnih podataka za fakturiranje
- izvještavanje uprave o odrađenim i planiranim radovima na objektu
- optimizacija i unapređenje postojećih radnih procesa
Objekt poslovanja: PEMO CENTAR ZAGREB, Savska Opatovina 36, 10090 Zagreb.