Vaš će posao uključivati:
- administrativna podrška svim ključnim procesima nabave
- procesuiranje, prikupljanje i upravljanje informacijama dobavljača na tržištu
- planiranje i predviđanje potreba
- naručivanje repromaterijala i trgovačke robe za proizvodnju i prodaju
- kontinuirano praćenje cijena tkanina i ostalih repromaterijala na tržištu
- upravljanje modulom nabave
- analizu stanja skladišta, upravljanje sirovinama u internom programu
- nadzor nad primkama, provjera odstupanja kvalitete, količine i cijena
- priprema uvozno/izvozne dokumentacije, dokumentacije za stjecanje dobara/otpreme unutar EU (priprema dokumentacije za Intrastat)
- organizacija logistike vezana uz dopremu nabavljene robe
- uredski i terenski rad
- kontaktiranje dobavljača i vođenje pregovora
- odgovornost za robu i stanje skladišta, organizacija isporuke
- po potrebi rad u skladištu
- osiguravanje i praćenje zaliha
- kontinuirano analiziranje i praćenje troškova
- sudjelovanje u izradi godišnjeg plana
- priprema i prezentiranje potrebnih izvješća, analiza i planova
- priprema dokumentacije i uzoraka za tender (izvještaji, certifikati...)