Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Head of Service Desk (m/ž)

LAMA, d.o.o. za računalne i srodne aktivnosti
Prijava do: 03. 03. 2024.
Lokacija rada: Split

Opis posla

Šireći i unapređujući poslovanje, svoj uspješni tim želimo ojačati upravo s Vama kao novim članom našeg tima sljedećem radnom mjestu: Head of Service Desk (m/ž). Opis posla: - izvršavanje najsloženijih tehničkih i sistemskih zadataka - vođenje i upravljanje Service desk teamom, vremenom, rezultatima i očekivanjima - osiguranje zadovoljstva klijenata - komunikacija sa klijentima - redovno planiranje i izvještavanje o aktivnostima - strateško i operativno planiranje razvoja i projekata - planiranje i razvoj članova tima - pomoć sales-u u arhitekturi i tehničkoj specifikaciji projekata, koordinacija izvršenja - rješavanje internih i eksternih konflikata - ostali poslovi prema nalogu CTO
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- VSS - minimalno 5 godina iskustva u radu sa serverskim operativnim sustavima, aplikacijama i upravljanjem IT infrastrukturom - minimalno 2 godine na funkciji Team leadera, Heada ili sl. - iskustvo u radu sa Microsoft serverskim i Microsoft Azure tehnologijama: - iskustvo u radu s virtualizacijskim tehnologijama (VmWare i HyperV) - iskustvo u radu s Linux-om - iskustvo u radu s složenim mrežnim tehnologijama (preklopnici, firewall-ovi, VLAN, VPN i sl.) Očekivani profil kandidata: - odlične komunikacijske vještine - pro-aktivnost i odgovornost - visoka razina stručnosti - prati nove tehnologije i testira primjenu - pouzdanost i odgovornost - samoinicijativnost i sposobnost samostalnog rješavanja problema - sklonost timskom i projektnom radu - spremnost na kontinuirano stjecanje novih znanja - aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu - aktivni vozač - usmjerenje prema ostvarenju zadanih ciljeva i rezultata - izrazite organizacijske sposobnosti - želja za konstantnom edukacijom i novim znanjima
Stručna spremaVisoka stručna sprema, Magistar struke
Vozačka dozvolaB
Digitalne vještineWord, Excel, Power Point, Internet
JezikEngleski (C1)
Minimalne godine radnog iskustva2-5

Poslodavac ti nudi

Kao član Service Desk tima moći ćeš: - razvijati svoje organizacijske vještine - aktivno sudjelovati na projektima implementacije - konstantno nadograđivati znanja kroz predlaganje i definiranje rješenja - kontinuirano se educirati i certificirati - testirati najnovije tehnologije i rješenja - raditi s vrhunskim kolegama iz područja Salesa, Consultinga, Developmenta... - sudjelovati na stručnim skupovima i konferencijama - imati klizno radno vrijeme - imati priliku neformalno se družiti s kolegama, Team Building Ostale pogodnosti: - kvartalni bonusi - godišnji bonus za ostvarene rezultate - mogućnost otkupa opreme Prijavi se i postani dio našeg tima!
LAMA, d.o.o. za računalne i srodne aktivnosti
LAMA, d.o.o. za računalne i srodne aktivnosti
http://www.lama.hrSTINICE 12, 21000 SPLITTvrtka LAMA je Solution provider po principu "ključ u ruke“ i spada u TOP100 hrvatskih IT kompanija, sa sjedištem u Splitu te podružnicom u Zagrebu. Iznimna skupina od tridesetak visoko motiviranih profesionalaca čini tvrtku LAMA jednom od najjačih IT tvrtki u Dalmaciji, ali i Hrvatskoj.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen19. 02. 2024.
Prosječna neto plaća u kategoriji IT, telekomunikacije iznosi 1690.26 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj