Što ti nudimo?
- ugovor: Neodređeno
- plaća: €1,300-€1,750 + equity
Ured ili kauč - radi od kuda želiš
- Co-working na Zavrtnici nam je baza i bitan je jer tamo izmjenjujemo ideje, zajednički rješavamo probleme i stvaramo proizvode koje psi zbilja žele. Isto tako razumijemo da smo različiti i da neke stvari bolje odrađujemo u pidžami na vlastitom kauču. To je isto ok. Usput, tvoja njuška može s tobom dolaziti u ured.
Oprema po želji
- Mac, PC, pisača mašina, abacus; reci nam što ti treba da napraviš najbolji posao koji možeš, mi ćemo ti dati alate.
Neograničen godišnji
- bitno nam je da smo odmorni i bistre glave da dajemo najbolje što možemo.
Popust na Pas Kitchen
- imaš njuškavca? Imaš i popust za zaposlenike na Pas Kitchen klopu.
Srednjoročni ciljevi (H1 2024)
- postaviti i voditi cjeloviti growth tim
Tvoj tim danas:
- ti
- agencije i specijalisti, po potrebi
Kako izgleda prijava
Korak 1: Chat (15 min)
- cilj: Da se upoznamo i vidimo ako ima smisla jednoj i drugoj strani da investiraju svoje vrijeme da se detaljno upoznamo i vidimo ako postoji fit
Korak 2: Iskustvo, vrijednosti i vještine (60 min)
- cilj:
- Razumjeti ako nam se poklapaju vrijednosti kulture koje želimo imati u firmi.
- Razumjeti ako imaš iskustva i znanja da možeš ispuniti ciljeve ove pozicije.
Korak 3: Domaća zadaća i intervju (2-3 sata)
- htjeli bi vidjeti da imaš vještine i znanje koje je nužno za ovu poziciju. Dobiti ćeš konkretan problem s kojim ćeš se susresti na ovoj poziciji. Željeli bi da ga riješiš i objasniš svoje razmišljanje i razloge iza odabranog rješenja.
Malo logistike
- riješi zadatak kada tebi paše. Uzmi si ~2 sata.
- output: Pošalji rješeni zadatak ili 5-minutni Loom Ivanu (ivan@pas.kitchen).
- pošalji zadatak barem 1 dan prije dogovorenog razgovora da se možemo pripremiti.
- format tebi ostavljamo na izbor (ne treba biti prezentacijski deck)
- kada ti fali kontekst, slobodno pretpostavi.
Zadatak:
Tvoj prvi radni sastanak u Pas Kitchen. Tema ovog 45 minutnog sastanka kojeg ti vodiš je predstavljanje Pas Kitchen Growth Strategije za 2023. Cilj strategije je: Akvizicija korisnika od >20% MoM i smanjenje churna na <5%, MoM do kraja prve polovice 2023.
Na sastanku je cijeli Pas Kitchen senior tim, ne specijalisti za growth / product / marketing; pretpostavi da ti kolege imaju samo osnovno znanje o tvom području i da u Pas Kitchen nismo nikad radili ništa slično.
Između ostalog, kolege će sigurno zanimati:
- što planiraš napraviti
- što će ti trebati da to ostvariš
- kako ćeš znati da strategija radi i ispunjava ciljeve