Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Administrativni referent (m/ž)

Adria Luxury Rent d.o.o.
Prijava do: 24. 11. 2022.
Lokacija rada: Zadar

Opis posla

Adria Luxury Rent d.o.o./Croatia Luxury Rent opet širi svoj tim! Trenutno smo u potrazi za osobom koja ima iskustva u financijskom sektoru. Glavni zadaci su izrada faktura, kontrola prometa, revizija uplata/isplata i ostali administrativno-uredski poslovi vezani uz financije.
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Stručna spremaVisoka stručna sprema, Stručni prvostupnik, Magistar struke, Stručni specijalist, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineWord, Excel, Internet
JezikEngleski (A1)
Minimalne godine radnog iskustva1-3

Poslodavac ti nudi

- uredski posao - cjelogodišnji posao - ugovor na određeno uz mogućnost stalnog zaposlenja - rad u mladom timu Ukoliko ste se prepoznali na ovom radnom mjestu i smatrate da možete pridonijeti daljnjem uspjehu naše tvrtke, pošaljite nam životopis i motivacijsko pismo putem linka za prijavu.
Adria Luxury Rent d.o.o.
Adria Luxury Rent d.o.o.
https://www.croatialuxuryrent.com/Andrije Hebranga 12, 23000 ZadarAdria Luxury Rent d.o.o. je turistička agencija sa sjedištem u Zadru osnovana 2013. godine. Temelj našeg uspješnog poslovanja čine profesionalnost i stručnost te dugogodišnje iskustvo u pronalaženju vrhunskog smještaja. Naša misija je iznimno zadovoljstvo klijenata! Svojim savjetima pomažemo, kako gostima u odabiru željenog smještaja, tako i vlasnicima vila kako bi se još bolje pozicionirali na tržištu i smještaj učinili privlačnijim i ugodnijim za boravak.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen14. 11. 2022.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj