Administrativni asistent ureda (m/ž) je osoba sa širokim spektrom zadataka u tvrtki. Piše poslovne dopise, prevodi specifikacije i nacrte, kontaktira sa s kupcima te prikuplja potrebnu dokumentaciju. Posao administrativnog asistenta je dinamičan, zahtjeva timski rad i svakodnevnu komunikaciju sa korisnicima i kolegama.
Prema kolegama se odnosi s poštovanjem, iskrenošću i željom da im pomogne. Kako bi se u što kraćem periodu osoba uklopila u postojeći tim, na raspolaganju su kolege kao velika podrška. Tražimo osobu koja će nama, a i sebi olakšati svakodnevne zadatke i izazove te koja ne vidi samo problem već nudi i rješenje situacije.
Opis posla:
- kontaktiranje kupaca
- organizacija smještaja timova
- pisanje planova puta
- priprema i prevođenje projektne dokumentacije
- praćenje projekata i potreba tehničara tokom projekata
- komunikacija s tehničarima i podrška (na stranom jeziku) za vrijeme projekta
- upisivanje troškova projekata u ERP sustav
- praćenje projekata kroz CRM sustav
- priprema dokumentacije potrebne tehničarima za rad
- osiguravanje potrebnih dozvola za rad u pojedinim državama
- osiguravanje putnih potreba (avio karte i sl.)
- arhiviranje dokumentacije po završetku projekata