Aminess hotels & campsites u potrazi su za odgovornom i pouzdanom osobom, s iskustvom u području administracije. Pozivamo sve zainteresirane kandidate da se pridruže našem Aminess timu i postanu:
Poslovni tajnik / tajnica ureda uprave (m/ž).
Opis poslova i odgovornosti:
- profesionalno predstavljanje Ureda uprave, eksterno i interno
- obavljanje administrativnih poslova i vođenje poslovnog dopisivanja
- administrativna potpora članovima Uprave te voditelju ureda uprave
- tajnički poslovi za zajedničke službe društva
- planiranje, organiziranje i usklađivanje poslovnih sastanaka
- doček i prijem poslovnih partnera
- evidentiranje putnih naloga za službena putovanja za ured Uprave
- organiziranje i evidentiranje korištenja službenih vozila
- zaprimanje, raspoređivanje i otpremanje pošte i ostale dokumentacije
- vođenje urudžbenog zapisnika i ostalih registra poslovne dokumentacije
- osiguravanje redovite i točne razmijene informacija s ostalim odjelima
- ostale operativne i povezane aktivnosti u skladu s redovnim dnevnim obvezama prema neposrednom nalogu nadređenog u skladu sa svojim znanjima, vještinama i sposobnostima
Planirani početak rada: listopad 2022.