- formiranje i organiziranje poslovnih knjiga i dokumenata, odnosno aktivno sudjelovanje u operativnim dnevnim zadacima knjiženja (glavna knjiga, pomoćne knjige, analitika)
- usklađivanje stanja s kupcima i dobavljačima
- praćenje, poznavanje i primjena pozitivnih propisa i zakona RH, Međunarodnih standarda financijskog izvještavanja i Međunarodnih računovodstvenih standarda te Hrvatskih standarda financijskog izvještavanja i briga o svakodnevnoj primjeni istih
- knjiženje i kontroliranje izvoda
- izrađivanje završnih obračuna prijave poreza na dobit
- izrađivanje periodičnih i završnih financijskih izvještaja
- komuniciranje s klijentima i vodstvom tvrtke na dnevnoj bazi
- obrađivanje knjigovodstvene dokumentacije (knjiženje ulaznih i izlaznih računa, izvoda, blagajničko poslovanje, putni nalozi)
- izrađivanje statističkih izvještaja
- izrađivanje godišnjih financijskih izvještaja i poreznih prijava
- obavljanje svih drugih poslova po nalogu nadređenog, koji su u okviru organizacijskih jedinica te odgovaraju stručnoj spremi i kompetencijama radnika