Jesi li ti naš novi Service desk administrator (m/ž)?
Service desk administrator zaposlenik je Service desk odjela unutar odjela sistemskih integracija te je središnja točka komunikacije prema našim klijentima, partnerima i internim procesima unutar Ventexa.
Želiš raditi s korisnicima i biti centralna točka komunikacije iliti ključni dio rješavanja njihovih zahtjeva i problema?
Onda se pridruži našoj vrhunskoj ekipi! Doći ćeš u prijateljsku radnu atmosferu gdje ćeš imati veliku osobnu i profesionalnu slobodu ali zauzvrat očekujemo i visoku osobnu i profesionalnu odgovornost.
Aha, zanima te što ćeš raditi?
- odgovoran si za sve radne naloge koje dobivamo od korisnika - zaprimanje, pregled, klasificiranje, prioritizacija (znaš li što je ITIL? Da? Odlično! Ne znaš? Nema problema, naučit ćeš kao i puno drugih vještina)
- razgovarati ćeš telefonski i dopisivati se s korisnicima i partnerima
- rješavati jednostavne zahtjeve klijenata
- voditi brigu da se nalozi rješavaju i zatvaraju sukladno SLA
- informirati korisnike o našim uslugama
- koordinirati jednostavnije projekte s ostalim odjelima unutar tvrtke u svrhu isporuke rješenja