- prodaja i nabava robe iz asortimana tvrtke maloprodajnim i veleprodajnim kupcima (izrada ponuda, računa, kalkulacija, reversa, priprema narudžbi dobavljačima, reklamacija i ostalih dokumenata) na samoj lokaciji tvrtke
- akvizicija novih B2B kupaca
- koordinacija realizacije preuzetih narudžbi od strane kupaca
- odgovaranje na telefonske upite i upite mailom stranaka te davanje informacija o proizvodima i uslugama
- uspostavljanje, održavanje i unapređenje partnerskih odnosa sa postojećim i budućim kupcima B2B
- kreiranje web sadržaja (ažuriranje artikala, izmjena i dodavanje novih artikala)
- poslovna korespondencija, davanje informacija, izrada/ažuriranje cjenika, analiza/praćenje troškova
- podnošenje dnevnih i mjesečnih izvještaja o radu, stanju na tržištu i odgovornost za ostvarivanje prodajnih ciljeva
- pripremanje robe i dostavnica za vanjske dostavne službe
- administrativni poslovi vezani uz prijem, otpremu robe i reklamacije
- ostvarivanje planova i ciljeva na mjesečnoj bazi