Mapiranje i dizajniranje trenutačnog i budućeg stanja različitih poslovnih procesa
- identificiranje I klasificiranje različitih poslovnih procesa kako bi se odredili prioriteti mapiranja, dizajniranja I implementacije poslovnih sustava
- analiza s timom trenutačnih ishoda i tokova stanja (prema prioritetu), kako bi se izradila nova mapa načina na koji bi proces mogao funkcionirati u savršenom stanju, identificirajući gdje bi se IT hardver/softver trebao integrirati kao alat za podršku, te u isto vrijeme, identificiranje optimiziranih fizičkih koraka koji eliminiraju radnje bez dodane vrijednosti (otpad).
- podupiranje timova u cijeloj tvrtki da surađuju s dobavljačima u "dobrom duhu" uz osiguravanje da dobivene informacije imaju dodanu vrijednost i da je vrijeme odsutnosti od "dnevnog posla" minimalizirano
Nabava i implementacija projektnih rješenja (ERP sustavi i druga hardverska i softverska rješenja)
- praćenje proračuna projekta uključujući vrijeme koje koriste širi članovi tima tvrtke
- pomoć u identificiranju alternativnih dobavljača za IT (ili druge resurse) i izrada CAPEXa
- pomoć u angažiranju najvišeg menadžmenta kako bi se postigao dogovor o željenom rješenju i dobavljaču
- pomoć u angažiranju dobavljača i najvišeg rukovodstva kako bi pregovarali i ugovorili najpovoljniji posao za tvrtku
- praćenje cjelokupnog vremenskog plana projekta, uključujući i odgovarajuće vrijeme za alfa i beta verzije softvera i obuku dionika
- vođenje/koordiniranje internih i eksternih timova
Osiguravanje kvalitete implementiranih rješenja (npr, brzina, jednostavnost)
- podrška razvoju opisa procesa, standardnih operacija, uloga i odgovornosti, politika, mehanizama povratnih informacija i revizija kako bi se osiguralo osiguranje kvalitete i zadovoljstva korisnika projekta, prije tijekom i nakon implementacije
Održavanje sustava i podrška korisnicima