Zadaci:
- procjena kvalitete sadržaja društvenih medija, sadržaja web stranica i reklamnog sadržaja u vezi s politikom klijenta
- pregledavanje slika, videozapisa, računa i tekstualnog sadržaja
- praćenje kršenja pravila klijenta pomoću internih alata
- održavanje visoke razine kvalitete u individualnim slučajevima
- ostvarivanje tjednih rezultata
- sudjelovanje na sastancima s klijentima
- povremeno pružanje podrške
Odgovornosti:
- obrada osobnih podataka, podataka o klijentima i podataka specifičnih za posao poslodavca u skladu sa Zaštitom osobnih podataka, Ugovorom poslodavca, NDA i drugim smjernicama koje daje poslodavac
- zaštita svih osobnih poslovnih podataka o klijentu i poslodavcu te očuvanje povjerljivosti podataka koji su mu postali poznati u obavljanju dužnosti i nakon obavljanja dužnosti u vezi s obradom, odnosno nakon prestanka radnog odnosa
- dužnost je obavijestiti izravnog nadređenog o mogućim incidentima koji utječu na normalan tijek rada
- osiguravanje prikladne upotrebe informacijskih i informacijskih sustava i njihovih resursa kroz poštivanje svih politika i smjernica
- sudjelovanje u edukacijama koje organizira poslodavac, uključujući edukacije za zaštitu i obradu podataka