- davanje smjernica za odabir proizvoda i savjeta za njegu kože
- predstavljanje proizvoda koristeći interaktivne materijale kao što su video zapisi, grafikoni, prezentacije itd.
- provođenje mini demonstracija na licu i rukama te pomoć kupcima u pronalaženju odgovarajućeg proizvoda
- povezivanje s kupcima istražujući njihove želje i potrebe te izgradnja produktivnog odnosa povjerenja
- postizanje mjesečnih ciljeva i "davanje koraka više" kako bi se potaknula prodaja
- održavanje dostupnosti zaliha i prezentiranje stanja na dodijeljenim lokacijama
- osiguravanje da vizualno trgovanje FOREO robnom markom udovoljava planogramu
- neprekidno osvježavanje znanja o proizvodima kako bi prema korisnicima pristupili kao stručnjaci
- po potrebi, provođenje treninga o robnoj marki i proizvodima
- kreiranje tjednih izvješća s povratnim informacijama klijenata i normacijama o propuštenim prilikama
- sudjelovanje i podržavanje događanja vezanih uz FOREO robnu marku
- obilazak dućana (Zagreb)
- provođenje kompanijske kulture koja je usmjerena na klijenta
- ostale aktivnosti sukladno zahtjevu nadležne osobe, a u skladu sa zahtjevima radnog mjesta