O poziciji
Drugi Prostor d.o.o. bavi se ulaganjem u nekretnine i iznajmljivanjem poslovnih prostora. Trenutno tražimo odgovornu i organiziranu osobu na poziciji Office Manager (m/ž) koja će preuzeti ključnu ulogu u obavljanju administrativnih zadataka, pružanju podrške direktoru i osiguravanju učinkovitog funkcioniranja ureda.
Zadaci i odgovornosti
- upravljanje poslovnom korespondencijom (internom i eksternom) na hrvatskom i, po potrebi, engleskom jeziku putem e-maila, telefona i pošte
- uredska administracija: zaprimanje i sortiranje pošte, skeniranje i arhiviranje dokumenata, te priprema izlaznih dokumenata
- izdavanje i zaprimanje računa, koordinacija i komunikacija s računovodstvom
- izrada analiza, prezentacija o tvrtki , ponuda i projekata za poslovne partnere ili druge tvrtke
- obavljanje poslova izvan ureda (javni bilježnik, pošta, banke i dr.)
- vođenje interne dokumentacije i baze podataka, arhiviranje dokumentacije
- organizacija sastanka i vođenje evidencije poslovnih događaja
- nabava uredskog materijala i ostalih uredskih potrepština (kava, voda, sanitarni pribor i dr.)
- sastavljanje, pisanje i uređivanje dopisa, potvrda, zapisnika i ostalih poslovnih dokumenata
- prijem stranaka, poslovnih partnera, ugošćivanje i i logistička podrška tijekom sastanaka
- pružanje logističke potpore direktoru
- ostali administrativni poslovi po nalogu direktora