Povratak

Administrator (m/ž)

KARDIAN d.o.o.
Prijava do: 12. 07. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Zbog kontinuiranog rasta obujma poslovanja tražimo novog člana ili članicu našeg tima, na radnom mjestu administratora (m/ž) u servisnom odjelu. Administrativni poslovi u odjelu servisa: - izrada radnih naloga i zapisnika - izrada ponuda - izrada računa - praćenje evidencije o dospjelim servisima - korespondencija s klijentima o fazama servisa njihovog uređaja Ostali administrativni poslovi: - pisanje poslovnih dopisa i pisama, kontaktiranje s korisnicima - briga za pisanu i usmenu korespondenciju u uredu: zaprimanje, evidentiranje i prosljeđivanje dnevne pošte i telefonskih poziva - slaganje i arhiviranje poslovne dokumentacije - pisanje ponuda - izrada dokumenata, ispunjavanje raznih tiskanica, obrazaca i sl - organizacija poslovnih sastanaka i pripremanje prostora i materijala za njih - dočekivanje poslovnih suradnika i klijenata
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- SSS/VŠS/VSS ekonomskog ili sličnog smjera - radno iskustvo: 3-5 godina na istim ili sličnim poslovima, duže iskustvo je prednost! - korištenje engleskog jezika u govoru i pismu - samostalnost u radu - poznavanje rada na računalu, u MS Office okruženju - odgovornost i pedantnost, sposobnost organizacije posla - spremnost na timski rad - želja za daljnjim učenjem i usavršavanjem
Stručna spremaSrednja stručna sprema, Visoka stručna sprema, Viša stručna sprema, Stručni prvostupnik, Magistar struke, Sveučilišni prvostupnik
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (A2)
Minimalno radno iskustvo3-5

Poslodavac ti nudi

- stimulativna primanja - bonus na kraju godine - božićnica, uskrsnica, regres za godišnji odmor, ostale naknade u maksimalnom iznosu sukladno zakonskim propisma - službeni mobitel Uz pisanu zamolbu obavezno priložiti životopis.
KARDIAN d.o.o.
KARDIAN d.o.o.
http://www.kardian.hrUlica Aleksandra Hondla 2 /9, 10000 ZagrebTvrtka Kardian osnovana je 1998. godine i od tada uspješno posluje. Djelatnost tvrtke obuhvaća prodaju i servis medicinskih elektroničkih uređaja, pažljivo odabranih svjetski renomiranih proizvođača, koji se koriste u područjima kardiologije, intenzivne medicine, anestezije, hitne i interne medicine, te sportske medicine. Posebnu pažnju posvećujemo post-prodajnoj podršci našim korisnicima u zdravstvenim ustanovama, a pri tome ključnu ulogu ima redovno održavanje i servisiranje uređaja.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen02. 07. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 819.77 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću