Tražimo odgovornu i iskusnu osobu koja će samostalno upravljati financijskim segmentom našeg poslovanja.
U cilju nam je da naš novi partner do kraja godine organizira financijski i računovodstveni sustav, od kojih većinski dio predstavlja obračun plaće. Sa 01.01.2025. godine, isti bi preuzeo vođenje financija i naših poslovnih knjiga.
Obzirom da smo agencija za zapošljavanje, većinski dio našeg poslovanja predstavlja obračun plaća koji sprovode Specijalisti za obračun plaća (evidencija radnika, radni sati, bruto plaća, podaci za uvećanje plaća i finalan iznos neoporezivih podataka). Računovođa dobiva gotove podatke te radi završni obračun.
Broj ulaznih i izlaznih računa je relativno malen, s naglaskom da su prometi jako visoki. Stoga nam je jako bitna u potpunosti samostalna osoba s velikim iskustvom, koja će biti autoritet za cijelo financijsko poslovanje društva.
Radne aktivnosti uključuju:
- samostalno upravljanje svim računovodstvenim poslovima, uključujući osnovna sredstva, putne naloge, salda konti, obračun plaća i JOPPD obrasce te obračun PDV-a.
- odgovornost za vođenje poslovnih knjiga i kontrolu knjiženja.
- kontinuirana analiza bilance stanja i računa dobiti i gubitka.
- redovito praćenje zakonskih propisa i regulativa iz područja računovodstva i obračuna plaća.
- samostalno vođenje obračuna plaća u skladu s važećim zakonskim propisima, kolektivnim ugovorima i ostalim smjernicama.
- priprema i kontrola podataka za obračun plaća te kontrola točnosti i rokova obračuna plaća i naknada.
- planiranje i budžetiranje ukupnih troškova plaća i ostalih troškova poslovanja za potrebe internog izvještavanja.
- priprema i izrada obveznih mjesečnih i godišnjih izvješća za državna tijela (FINA, Porezna Uprava, HZMO, HZZO, Zavod za statistiku) te redovita komunikacija s državnim tijelima.
- izdavanje računa krajnjim korisnicima za ustupljene radnike i praćenje naplate potraživanja.
- priprema završnog računa.
- predlaganje inicijativa za poboljšanje i unapređenje financijskog poslovanja.