- pružanje tehničke podrške kupcima telefonom i e-mailom
- izvođenje detekcije i otklanjanja kvara na lokaciji
- procjenjivanje neispravnih instrumenata i priprema procjene troška
- koordiniranje i izvođenje popravaka i održavanja na lokaciji kupca prema standardnim procedurama
- stvaranje i održavanje servisnih izvještaja u CRM-u
- osiguravanje da su svi potrebni alati ispravni i kalibrirani
- suradnja s različitim timovima kao što je aplikativna podrška, podrška kupcima, product management, proizvodnja, prodaja/marketing
- pružanje treninga za korisnike na lokaciji
- izvršavanje administrativnih zadataka povezanih s CRM servisnim modulom kako bi zabilježili sve zahtjeve za podršku i servisne naloge
- odgovornost za osobnu zalihu rezervnih dijelova
- proslijeđivanje prodajnh prilika prodaji kada instrument treba biti zamijenjen
- pohađanje svih potrebnih Anton Paar servisnih treninga
- mijenjanje drugih servisera u zemlji za vrijeme godišnjih, bolovanja i slično