- praćenje tržišta nekretnina korištenjem statističkih podataka o kretanjima cijena, podataka o ponudi i potražnji prema lokaciji i vrsti nekretnine
- uvid u zemljišnoknjižno stanje nekretnine korištenjem Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima i Zakona o zemljišnim knjigama
- marketinška priprema nekretnine za tržište što uključuje obilazak, uvid u energetsku učinkovitost, fotografiranje, mjerenje i izradu tlocrta
- prezentacija nekretnine preko specijaliziranih portala, medija i tiskanih oglasa
- kontakt s klijentima u svrhu prezentacije nekretnine i to osobno na terenu, telefonom ili e-mailom te pisanje i slanje ponuda
- jasno i transparentno informiranje klijenata o vlasničkom stanju nekretnine, cijeni, prednostima i manama, mogućnostima financiranja, pravima i obvezama kupca i
prodavatelja temeljem Zakona o obveznim odnosima u svrhu realizacije poslovnog odnosa (kupoprodaje, najma, zakupa i dr.)
- analitičko praćenje pripremljene baze za agente
- rad s vlastitim strankama i sa strankama od agencije
- prikupljanje podataka stranki i potražnja nekretnina
- prisutstvovanje raznim edukacijama i treninzima kako bi usavršili svoje prodajne sposobnosti