Tvoje odgovornosti:
- administracija podataka o korisnicima i uslugama
- ažuriranje drugih kontaktnih informacija
- podrška prodajnom timu u svakodnevnim zadacima
- komunikacija s korisnicima i partnerima
- ostali administrativni poslovi po potrebi
Vrsta poslaStalni radni odnos
Potrebno obrazovanje, znanja i vještine
Tvoj profil:
- SSS (poželjno ekonomsko ili administrativno usmjerenje)
- osnovno poznavanje rada na računalu (MS Office, e-mail, internetsko pretraživanje)
- odgovornost, točnost i organiziranost
- dobre komunikacijske vještine
Stručna spremaSrednja stručna sprema
Vozačka dozvolaB
Digitalne vještineMS Office
JezikEngleski (A2)
Poslodavac ti nudi
- naknada za prijevoz
- mobitel i tarifa u poslovne i privatne svrhe
- božićnica i poklon bonovi za djecu
- prijenosno računalo
- službeni automobil
SKVID d.o.o.
http://www.skvid.hrJalševečka cesta 40, 10000 ZagrebSKVID d.o.o. je vodeći hrvatski i europski proizvođač telefonskih centrala i naprednih telekomunikacijskih rješenja. Sami osmišljavamo, razvijamo, proizvodimo i implementiramo telekomunikacijske sustave, kontaktne i pozivne centre.
Naša rješenja koriste mnoge renomirane domaće i međunarodne kompanije, kao i zdravstvene ustanove diljem Hrvatske. S ponosom ističemo da smo broj 1 u proizvodnji i implementaciji telekomunikacijskih rješenja u Europi, a naše reference potvrđuju kvalitetu i pouzdanost naših sustava.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj