Tražimo kvalificiranog i iskusnog inženjera za IT podršku da se pridruži našem timu. Kao inženjer za IT podršku, imat ćete ključnu ulogu u pružanju tehničke podrške i pomoći u rješavanju problema našim zaposlenicima. Vaše odgovornosti uključivat će održavanje i rješavanje problema povezanih s Windows 10/11 operativnim sustavom, instalaciju i održavanje hardverskih uređaja, upravljanje prijenosnim računalima, osnovno mrežno povezivanje te podršku korisnicima u korištenju Office 365 aplikacija. Poželjno je iskustvo s Azure AD-om i Endpoint Managerom (Intune).
Odgovornosti:
- pružanje tehničke podrške krajnjim korisnicima putem različitih komunikacijskih kanala, uključujući osobnu pomoć, daljinsku pomoć i MS Teams
- otklanjanje poteškoća i rješavanje problema s operativnim sustavima Windows 10/11
- instalacija, konfiguracija i održavanje računala, prateće opreme i softverskih aplikacija
- otklanjanje problema s povezivanjem na mrežu, bežičnim mrežama i postavkama pisača
- suradnja s IT timom na složenim problemima, prepoznavanje i predlaganje poboljšanja u IT podršci
- edukacija korisnika o IT procedurama i sigurnosnim praksama
- pomoć korisnicima s aplikacijama i uslugama sustava Office 365 (Outlook, SharePoint, Teams)
- praćenje tehnoloških trendova kako bi se korisnicima pružila najbolja moguća podrška i savjeti