Svrha radnog mjesta:
- izrada dokumentacije i vođenje evidencija u svezi nabavnog poslovanja te prodaje proizvodnog asortimana Linit design d.o.o.
Radni postupci:
- praćenje stanja robe po grupama robe i dobavljačima, održavanje optimalnih zaliha robe na skladištu
- izrada prijedloga narudžbi za gotove proizvode i repromaterijal potreban u procesu proizvodnje te sastavljanje narudžbi ino dobavljačima
- dogovori s dobavljačima o načinu plaćanja i financiranja, cijenama, kvaliteti, tehničkim karakteristikama itd.
- izrada i vođenje plana isporuka robe od strane dobavljača
- organizacija transporta, bookiranje te praćenje dolazaka kontejnera
- izrada plana plaćanja po mjesecima te praćenje plaćanja
- detaljna kontrola dokumenata za sve isporuke
- svakodnevni kontakti sa dobavljačima, urgiranje isporuka, dogovaranje pakiranja, tehničkih uputa, deklaracija
- izrada primki
- priprema dokumentacije za uvozno carinjenje
- rješavanje reklamacija i urgiranje kod dobavljača slanja rezervnih dijelova (slikanje problematičnih artikala, objašnjavanje tehničkih i drugih nedostataka)
- otvaranje šifri za nove artikle
- izrada pregleda artikala kojih trenutno nema sa predviđenim dolascima istih
- kontrola carinjenja kontejnera, ulaza i razduživanja narudžbi dobavljača po primkama
- osmišljavanje novih proizvodnih artikala te traženje novih dobavljača i novih artikala
- formiranje normativa utroška materijala u gotovim proizvodima
- šifriranje faktura prije carinjenja
- izrada packing lista za robu u dolasku
- praćenje cijena vozarina
- naručivanje rezervnih dijelova za potrebe servisa i rješavanja reklamacija
- redovito vođenje nadzorne knjige
- praćenje isporuka, rađenje izvoznih faktura i dispozicija kod UZI-a
- obavljanje poslova kod izrade kataloga proizvoda od odluka koji artikli izlaze iz programa, koji ulaze u program, davanje tehničkih podataka, dimenzija, korekcije kataloga
Sredstva za rad / materijalni resursi
- uredski pribor, osobno računalo
Suradnja u poduzeću:
- svakodnevno operativno kontaktiranje s proizvodnjom; prodajom - razmjena informacija, planiranje; logistikom - usklađivanje stanja, ulazi robe, kontrola, reklamacije, organizacija carinjenja kontejnera, razmjena informacija o carinjenju i pripremi dokumentacije za smještaj na c.s; servis - usklađivanj potreba rez. dijelova; računovodstvo - razmjena informacija
Suradnja izvan poduzeća:
- komunikacija s dobavljačima; kupcima; prijevoznicima i špediterima sa svrhom provedbe navedenih radnih postupaka
Primjena zakonskih i ostalih propisa:
- kontinuirano praćenje i primjena zakonskih propisa i izdanja iz područja struke, kvalitete, zaštite okoliša, zaštiti potrošača te carinske propise
Specifičnosti i izuzeća:
- zamjenjuje suizvršitelje iz odjela prilikom odsutnosti istih u obavljanju njihovih redovnih poslova.
Najvažnije odgovornosti:
- količinski i terminski optimalna nabava komponenti za proizvodnju i rezervnih dijelova u skladu s nalozima
- izrada ugovora i nabavne dokumnetacije uz usklađivanje uvjeta isporuke s dobavljačima i prijevoznicima
Osobna zaduženja:
- poslovno je zadužen za uredsku opremu