Ključne odgovornosti i zadaci:
- vođenje financijske dokumentacije: nošenje, knjiženje i čuvanje računa, bankovnih izvoda, putnih naloga, te drugih financijskih i materijalnih dokumenata
- praćenje i usklađivanje: redovito usklađivanje stanja s kupcima i dobavljačima, kao i s glavnom knjigom i analitičkim evidencijama, s naglaskom na naplatu potraživanja
- obračuni: priprema dokumentacije i unos podataka za obračun plaće i PDV-a
- usklađenost s propisima: praćenje i poznavanje svih zakonskih propisa i računovodstvenih standarda kako bi se osigurala točnost i zakonitost poslovanja
- administrativni poslovi: vođenje evidencije osnovnih sredstava, blagajničko poslovanje i obavljanje ostalih administrativnih i računovodstvenih poslova
Dodatne aktivnosti:
- priprema za reviziju: sastavljanje i priprema dokumentacije za internu i vanjsku reviziju
- priprema za ostale institucije (HZZ, HZZO): sastavljanje i priprema dokumentacije vezane za zapošljavanje radnika (uz poticaje HZZ), te bolovanja i refundaciju naknada (HZZO)