Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Voditelj ureda u odjelu održavanja zgrade poslovnog centra i odnosa sa zakupcima (m/ž)

PEMO NEKRETNINE d.o.o.
Prijava do: 15. 02. 2021.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

- priprema, provedba i praćenje internih projektnih zadataka vezanih uz upravljanje poslovnim objektom koji je u zakupu većeg broja zakupnika - aktivno sudjelovanje u vođenju poslova funkcioniranja ureda te obrada poslovne i knjigovodstvene dokumentacije - dogovaranje i organizacija sastanaka i vođenje zapisnika na istima - administrativni poslovi, pisanje dopisa, telefonska i email komunikacija - ažuriranje tablica vezanih uz zakupnike, režijske troškove, održavanje i vođenje zgrade i sl. - unos i vođenje poslovnih dokumenata te organizacija dnevnih zadataka - koordinacija radnih zadataka sa ostatkom tima - priprema poslovne, knjigovodstvene i financijske dokumentacije s ciljem suradnje s vanjskim knjigovodstvenim servisom - komunikacija sa zakupcima poslovnih prostora, dobavljačima materijala i opreme, serviserima i drugim poslovnim partnerima na hrvatskom i engleskom jeziku - planiranje i budžetiranje u suradnji sa ostatkom tima - planiranje i praćenje projektnih financija u suradnji sa ostatkom tima - provođenje i nadziranje operativnih zadataka u suradnji sa ostatkom tima

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Potrebna znanja i kvalifikacije radnika: - visoka ili viša stručna sprema - dobro poznavanje rada na računalu uključujući Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet, društvene mreže - napredni stupanj komunikacije na hrvatskom i engleskom jeziku u govoru i pismu - razvijene organizacijske sposobnosti - razvijene komunikacijske vještine - sposobnost samostalnog i timskog rada - komunikativnost, motiviranost i predanost radu - vještina i snalažljivost rješavanja svakodnevnih mogućih izazova - savjestan i proaktivan pristup radu - sposobnost istovremenog rada na više zadataka (multitasking) Dodatna znanja i vještine: - vozačka dozvola B kategorije - poznavanje dodatnog stranog jezika i sl. Prednosti: - iskustvo rada u tvrtki za poslovanje s nekretninama - iskustvo rada u tvrtki za održavanje nekretnina - iskustvo rada u tvrtki s organizacijskim segmentom

Poslodavac ti nudi

- početak radnog odnosa: ožujak 2021. - vrijeme sklapanja ugovora: na određeno 3 mjeseca uz probni rok 1 mjesec, nakon isteka mogućnost produljivanja ugovora na 12 mjeseci ili zasnivanja radnog odnosa na neodređeno - radno vrijeme: od 8:00 do 16:00 sati
PEMO NEKRETNINE d.o.o.
Savska Opatovina 36, 10090 ZagrebPEMO NEKRETNINE d.o.o. je tvrtka za poslovanje nekretninama i usluge, koja će se od 1.ožujka 2021.g. baviti isključivo upravljanjem i održavanjem poslovnog objekta u kojem se nalaze uredi renomiranih tvrtki, koji je u vlasništvu tvrtke PEMO CENTAR ZAGREB d.o.o., te se nalazi na adresi Savska Opatovina 36 u Zagrebu. Posao upravljanja objektom i održavanja objekta preuzimamo od dosadašnjeg vlasnika, kao i djelatnike koji su do sada održavali objekt, ekipirajući se novim vodstvom, s ciljem upravljanja poslovnim objektom i održavanja istog na najvišem nivou.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen08. 02. 2021.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj