- priprema, provedba i praćenje internih projektnih zadataka vezanih uz upravljanje poslovnim objektom koji je u zakupu većeg broja zakupnika
- aktivno sudjelovanje u vođenju poslova funkcioniranja ureda te obrada poslovne i knjigovodstvene dokumentacije
- dogovaranje i organizacija sastanaka i vođenje zapisnika na istima
- administrativni poslovi, pisanje dopisa, telefonska i email komunikacija
- ažuriranje tablica vezanih uz zakupnike, režijske troškove, održavanje i vođenje zgrade i sl.
- unos i vođenje poslovnih dokumenata te organizacija dnevnih zadataka
- koordinacija radnih zadataka sa ostatkom tima
- priprema poslovne, knjigovodstvene i financijske dokumentacije s ciljem suradnje s vanjskim knjigovodstvenim servisom
- komunikacija sa zakupcima poslovnih prostora, dobavljačima materijala i opreme, serviserima i drugim poslovnim partnerima na hrvatskom i engleskom jeziku
- planiranje i budžetiranje u suradnji sa ostatkom tima
- planiranje i praćenje projektnih financija u suradnji sa ostatkom tima
- provođenje i nadziranje operativnih zadataka u suradnji sa ostatkom tima