Level Designer stvara nove i poboljšava postojeće levele/mape/dijelove game world-a po naputku i uz vodstvo odgovornog lead level designera i game directora. Sudjeluje u razvijanju alata i workflow procedure za level designere.
Opis posla:
- stvaranje zanimljivih (mikro)lokacija i levela, kreiranje "blockout" geometrije, postavljanje audio/visual asseta, morphanje i teksturiranje terena, po naputku i uz vodstvo lead level designera i game directora
- nadgledanje i managiranje levela kroz cijeli proizvodni ciklus, od skice do finalizacije
- sudjelovanje na prototipiranju okruženja, postavljanju bazičnog layout-a i davanje sugestija kako unaprijediti level
- kreiranje osnovnog koncepta levela kroz blockout fazu i osiguravanje da je level igriv kroz cijelu produkcijsku fazu
- kontinuirano poboljšavanje levela i njegovo balansiranje
- kako produkcija napreduje, dodatno implementira nove elemente proizvedene od drugih odjela
- surađuje s art i dizajn odjelima da se osigura konzistencija finalnog proizvoda