Za proširenje našeg tima u MiniPolisu (prvi edukativni i interaktivno-tematski park ove vrste u Hrvatskoj) tražimo voditelja poslovanja.
Organizacija plana i programa aktivnosti:
- podrška vlasnicima i voditelju marketinga kod stvaranja kvartalnog programa aktivnosti za MiniPolis (aktivnosti za svaki mjesec; npr. Advent, Valentinovo, Međunarodni dan djece itd.)
- osmišljavanje novih aktivnosti/radionica/sadržaja
Organizacija i koordinacija dnevnog poslovanja:
- odgovornost vođenja dnevnog poslovanja
- organizacija i koordinacija svih suradnika u MiniPolis-u kroz tjedne planove
- upravljanje timom animatora i osoblja, te organizacija programa radionica i ponude ostalih sadržaja
- odobravanje tjednog rasporeda plana rođendana
- mjesečni planovi za radionice/posebne evente sa partnerima
- organizacija rada recepcije i kafića
- organizacija i koordinacija grupnih posjeta djece „na interaktivno-edukativne radionice“ iz vrtića i škola u Zagrebu i okolici/kasnije i RH/ uz suradnju sa uredom za školstvo i Ministarstvom.
- organizacija i koordinacija grupnih posjeta djece sa turističkim agencijama
- organizacija dnevnog čišćenja prostora
- organizacija redovnog i izvanrednog održavanja prostora
- besprijekorna organizacija funkcioniranja kafića (naručivanje robe, ulaz,izlaz i kontrola/inventura)
- kontinuirana edukacija animatora i ostalih suradnika u MiniPolis-u
Administracija:
- odlaganje ulaznih računa, razvrstavanje stavki po profitnim/troškovnim centrima, komunikacija sa vanjskim računovodstvom. Pisanje izlaznih računa/ponuda.
- odgovornost za fiskalnu blagajnu/REMARIS
Prodaja MiniPolis-a:
- definiranje prijedloga za povećanje poslovanja te proaktivna i direktna prodaja
- direktna prodaja i organizacija grupnih posjeta djece iz dj.vrtića, osnovnih škola i ostalih udruga
- osmišljavanje inicijativa i aktivnosti za unapređenje prodaje po svim kanalima
- aktivno širenje mreže prodajnih kanala
Operativna suradnja sa partnerima:
- operativna suradnja po svim tekućim pitanjima sa partner tvrtkama i dobavljačima
- odgovornost za održavanja kontakata i stvaranje dugoročnih odnosa
Upward management/reporting:
- odgovornost za kontinuirano i redovito izvješćivanje prema vlasnicima na jednostavan način i uvijek sa relevantnim brojkama (broj posjetitelja, profitabilnost za svaku profitnu jedinicu, troškovi, itd.)
- pravovremena eskalacija kad je potrebna
- kontinuirani feedback prema zaposlenicima
- kontinuirana komunikacija sa vlasnicima