Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Referent za administrativne poslove (m/ž)

OPĆINA ČEPIN
Prijava do: 15. 10. 2020.
Lokacija rada: Čepin

Opis posla

Temeljem članka 17., 28. i 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 04/18. i 112/19. – u daljnjem tekstu: Zakon), pročelnik Upravnog odjela za upravno-pravne poslove, društvene djelatnosti i socijalnu skrb Općine Čepin, objavljuje oglas za prijam službenika/ice u službu na određeno vrijeme do povratka službenice s bolovanja u Upravni odjel za upravno-pravne poslove, društvene djelatnosti i socijalnu skrb Općine Čepin na radno mjesto: Referent za administrativne poslove - 1 izvršitelj/ica, na određeno vrijeme radi zamjene duže vrijeme odsutne službenice do povratka odsutne službenice s bolovanja na posao.

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Kandidati/kandidatkinje moraju ispunjavati sljedeće posebne uvjete: - srednja stručna sprema upravnog, ekonomskog ili gimnazijskog usmjerenja - najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima - položen državni stručni ispit - poznavanje rada na računalu Pored navedenih uvjeta kandidati/kandidatkinje moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu iz članka 12. Zakona (punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima), a u službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona. Radnim iskustvom na odgovarajućim poslovima razumijeva se radno iskustvo (radni odnos, samostalno obavljanje profesionalne djelatnosti ili obavljanje poslova u međunarodnim organizacijama) ostvareno na poslovima netom navedenog stupnja stručne spreme i struke. Na oglas se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola. Ako kandidat/kandidatkinja ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan/dužna je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, u kojem slučaju imaju prednost u odnosu na ostale kandidate/kandidatkinje samo pod jednakim uvjetima. Kandidati/kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17.) dužni su uz prijavu priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz oglasa te još dostaviti sukladno članku 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 121/17. i 98/19.) sljedeću dokumentaciju: a) rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) i članka 102. stavka 1. točaka c) i e) do k)) b) dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. i članka 102. stavka 1. ovoga Zakona) c) presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja d) dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi e) potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. i članka 102. stavka 1. ovoga Zakona ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. i članka 102. stavka 2. ovoga Zakona) f) presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) i članka 102. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) ovoga Zakona) g) potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) i članka 102. stavka 1. točaka f), i) i k) ovoga Zakona) h) rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) i članka 102. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k)) i) rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) i članka 102. stavka 1. točaka a), b) i d)). Podatke o potrebnim dokazima potražiti na mrežnim stranicama Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/ Kandidati/kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13., 152/14., 39/18. i 32/20.) dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo. Kandidati/kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92., 57/92., 77/92., 27/93., 58/93., 02/94., 76/94., 108/95., 108/96., 82/01., 13/03., 148/13. i 98/19.), dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo, potvrdom o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme trajanja ovog natječaja, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor i sl.). Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju položen državni stručni ispit. Radni odnos se zasniva uz obvezni probni rad od dva mjeseca. Za kandidate/kandidatkinje prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete oglasa, provesti će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Ako kandidat/kandidatkinja ne pristupi testiranju i/ili intervjuu, smatrati će se da je povukao/povukla prijavu na oglas. Na web stranici Općine Čepin, www.cepin.hr objaviti će se opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, način i vrijeme obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata/kandidatkinja, područja provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kandidatkinja za tu provjeru. Na istoj web stranici i na oglasnoj ploči Općine Čepin objaviti će se vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata/kandidatkinja, najmanje 5 dana prije održavanja provjere. Izabrani kandidat/kandidatkinja pozvat će se da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta. U prijavi na oglas potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime i prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona/mobitela te adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje. Kandidati/kandidatkinje obvezni su uz prijavu priložiti: - životopis, - dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim oglasom (preslik svjedodžbe o stečenoj stručnoj spremi), - dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik domovnice ili osobne iskaznice), - dokaz o radnom stažu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – u izvorniku), - dokaz o traženom radnom iskustvu od najmanje 1 godine na odgovarajućim poslovima (potvrda dosadašnjih poslodavaca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa, preslika ugovora o radu, rješenja i sl. iz kojih mora biti vidljivo ostvareno radno iskustvo u trajanju od najmanje 1 godine na poslovima tražene stručne spreme i struke), - ukoliko kandidati/kandidatkinje imaju položen državni stručni ispit dužni su dostaviti dokaz o položenom državnom stručnom ispitu (preslik uvjerenja odnosno svjedodžbe), - uvjerenje da se protiv kandidata/kandidatkinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci - u izvorniku), - vlastoručno potpisanu izjavu o nepostojanju zapreka iz članka 15. i 16. Zakona, - odgovarajuću diplomu, svjedodžbu, certifikat (preslika) ili vlastoručno potpisanu izjavu o poznavanju rada na računalu. Pisane prijave na oglas, vlastoručno potpisane od strane podnositelja prijave, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa na Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Regionalni ured Osijek, neposredno u prijamni ured Općine Čepin ili preporučeno putem pošte na navedenu adresu. Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, neće se smatrati kandidatom/kandidatkinjom prijavljenim na oglas. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu. O rezultatima oglasa kandidati/kandidatkinje biti će obaviješteni u zakonskom roku.

Poslodavac ti nudi

- naknada za prijevoz se u cijelosti isplaćuje
OPĆINA ČEPIN
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen08. 10. 2020.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj