- planiranje, organizacija, vođenje i kontrola svih segmenata restoranskog poslovanja
- odgovornost za kvalitetu usluge u restoranima te pružanja vrhunskog doživljaja i vrhunske usluge gostima hotela
- odgovornost za raspored rada i zadataka te ocjenjivanje radnika restorana
- koordinacija suradnje između radnika restorana i kuhinje
- implementacija i kontrola normativa i standarda u poslovanju
- vođenje brige o pravovremenom naručivanju optimalnih količina pića i ostalog materijala
- odgovornost za svakodnevnu provjeru pripremljenosti objekta prije otpočinjanja rada
- odgovornost za urednost i čistoću objekta i pripadajućeg inventara
- odgovornost za planiranje i provođenje edukacije za radnike restorana
- preuzimanje pritužbi gostiju te pravovremeno rješavanje istih u mjeri u kojoj je moguće, a s ciljem ostvarenja zadovoljstva gostiju
- proaktivna komunikacija s gostima restorana s ciljem praćenja i poboljšanja zadovoljstva gostiju restoranskom uslugom
- financijska i materijalna odgovornost za poslovanje prodajnog mjesta i inventara
- odgovornost za inventuru i stanje zaliha u objektu te rezultat poslovanja objekta
- odgovornost za točnost i ispravnost cjelokupnog sustava naplate pojedinog objekta
- odgovornost za uredan i njegovan izgled te urednu radnu odjeću
- odgovornost za besprijekorno ponašanje i uredan i njegovan izgled te urednu radnu odjeću radnika restorana
- širenje i promocija pozitivne slike o hotelu
- predlaganje poboljšanja iz svog djelokruga rada s ciljem pružanja vrhunskog doživljaja i vrhunske usluge gostima hotela te optimizacije procesa i troškova
- izrada izvješća iz svog područja nadležnosti
- osiguranje usklađenosti sa zakonskim propisima i internim procedurama iz svog područja nadležnosti
- odgovornost za pridržavanja higijensko sanitarnih propisa sukladno HACCP propisima
-primjena pravila zaštite na radu i zaštite od požara
- vođenje ljudi primjerom i u radu postupanje pažnjom dobrog gospodarstvenika
- obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovoditelja