Od tebe se očekuje svakodnevna komunikacija s partnerima diljem svijeta na engleskom (ili drugom stranom) jeziku, visoka razina odgovornosti, multitasking u praćenju rokova i ostalih obveza vezanih za organizaciju i realizaciju paket aranžmana te brze reakcije u rješavanju izvanrednih situacija.
Također, očekujemo da istražuješ tržište i uočavaš i realiziraš nove poslovne prilike u dogovoru s nadređenim.
Tražimo kandidata koji će, nakon interne obuke, biti potpuno samostalan u svom radu i odgovoran za obavljeni posao.
Od tebe očekujemo dobro poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu, uz poznavanje još jednog svjetskog jezika te poznavanje rada u Excelu.
Bitno nam je da si komunikativna, kreativna, proaktivna i otvorena osoba, koja je spremna za rad u dinamičnom okruženju, za rad s ljudima i za timski rad, ali i odgovorna i spremna donositi odluke samostalno. Idealan kandidat je osoba koja, uz navedene vještine, također i sama voli putovati te je do sada (privatno ili poslovno) i sama posjetila veći broj zemalja (prednost obilazak zemalja izvan Europe).
Prethodni rad u turizmu nije uvjet, ali je prednost radno iskustvo minimalno 1 godine (poželjno poslovi koji uključuju turizam ili bilo kakav oblik organizacije i multitaskinga).
Stručna sprema: viša stručna sprema (društveno-ekonomsko, turističko usmjerenje).
Ako voliš putovanja, upoznavanje novih kultura, dinamično radno okruženje a uz to si organiziran, komunikativan i odgovoran onda tražimo upravo tebe!