Upravljanje aktivnostima na katedri i kolegijima
- planiranje aktivnosti i resursa s ciljem osiguravanja potrebnog nastavnog kadra unutar katedre (u dogovoru s voditeljima studija)
- predlaganje pročelniku odjela ili voditelju studija provođenja promjena studija u okviru područja djelovanja katedre temeljem informacija s tržišta rada, komentara studenata, ali i razvoja tehnologije
- davanje prijedloga razvoja sadržaja kolegija unutar katedre temeljem praćenja tehnologije, inputa od poslodavaca iz anketa, prijedloga studenata i slično (prema voditeljima studija)
- vođenje brige oko sadržaja svih kolegija unutar katedre i briga oko mogućih preklapanja sadržaja unutar tih kolegija
Upravljanje i vođenje nastavnika i asistenata
- definiranje jasnih uloga, organiziranje i nadgledanje rada nastavnika i asistenata
- detektiranje prilika i potreba za zapošljavanjem novih nastavnika/asistenata te sudjelovanje u regrutaciji i selekciji kandidata za zapošljavanje, u suradnji i u dogovoru s pročelnicima odjela ili voditeljem studija i pro-rektorom/icom za nastavu i studente
- uvođenje novih nastavnika u rad i odgovornost za educiranost novih nastavnika o našim pravilima i procedurama
- postavljanje i komuniciranje ciljeva te kontinuirano davanje povratne informacije o učinku nastavnicima/asistentima
Pregled i odobravanje opisa kolegija unutar katedre
- odobravanje bodovanja kolegija unutar katedre temeljem osnovnog inputa od strane pročelnika odjela ili voditelja studija, tema i cjelina kolegija te tehničkih zahtjeva kolegija unutar katedre
- provjera je li nastavnik objavio sve nužne dokumente kolegija na početku provedbe
- praćenje efektivnosti izvođenja postojeće nastave te provjeravanje načina prezentacije sadržaja te korištenih primjera i vježbi na pojedinim kolegijima unutar katedre,
- dodjeljivanje ocjene za inovativni pristup i dobre prakse u nastavi u ALBON sustav
- vođenje brige da su sva pitanja na ispitu sadržajno usklađena s ishodima učenja kolegija te na razini na kojoj je kolegij, da su ispiti jasno označeni, bez grešaka te da su upute za rješavanje ispita jasno definirane na ispitu
- dodjeljivanje ocjene za kvalitetu ispita svakom nastavniku u elektroničkom sustavu za nagrađivanje nastavnika (ALBON)