Perspektiva radnog mjesta administratora je vođenje ureda i operativnih procesa koji podupiru provedbu programskih aktivnosti.
1. Financijsko - administrativni poslovi:
- vođenje brige o urednom ispunjavanju financijskih obaveza Centra i prema Centru te materijalnom i financijskom poslovanju Centra
- izvršavanje plaćanja, arhiviranje financijske dokumentacije; evidentiranje i praćenje troškova u budžetima, izrada financijskih izvještaja
- suradnja s računovodstvom, priprema dokumentacije za polugodišnji/godišnji financijski izvještaj te mjesečne financijsko/administrativne dokumentacije (računi, putni nalozi, loko vožnja, ugovori, plaće, izvodi), vođenje tablice financija
- priprema i podnošenje financijskog plana, završnog računa i godišnjeg financijskog izvještaja
2. Organizacijsko - administrativni poslovi:
- koordinacija rada ureda Centra, mail, telefon, pošta
- sustavno arhiviranje cjelokupne dokumentacije Centra: priprema, arhiviranje i vođenje evidencije o dokumentaciji potrebnoj za provedbu projekata: ugovora o djelu, volonterskih ugovora, sporazuma o suradnji, ugovora o donaciji, i sl.; upravljanja zaštitom osobnih podataka sukladno Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR)
- priprema izvješća o stanju poslova i financijskom stanju Centra; Priprema prijedloga općih akata i odluka Upravnog odbora; priprema materijala za sastanke Upravnog odbora i Skupštine, vođenje zapisnika
- vođenje evidencije članstva u udruzi
- prikupljanje ponuda od ponuđača usluga
- organizacija stručnih skupova (godišnje konferencije, predavanja, i sl.)
- organizacija događanja s roditeljima i djecom
3. Poslovi vezani za komunikacije:
- suradnja u izradi komunikacijskog plana; Izrada newslettera u Mailchimpu prema tekstu suradnice; Koordinacija objave newslettera i provedbe online predavanja; Koordinacija izrade godišnjeg biltena
- objavljivanje sadržaja na web stranici i društvenim mrežama, u suradnji s autorima
- komunikacija s dizajnericama i IT suradnikom
- komunikacija s donatorima
Poslovi vezani za prikupljanje sredstava:
- praćenje objavljenih natječaja
- sudjelovanje u pripremi projektnih prijedloga (provjera natječaja, izrada budžeta, priprema dokumentacije)
- razvoj gospodarske djelatnosti Centra
Perspektiva radnog mjesta je vođenje ureda i operativnih procesa koji podupiru/prate provedbu programskih aktivnosti.
Početak rada: 30.04.2025.