Povratak

Djelatnik za rad na rezervacijama i administraciji (m/ž)

Inter alfa d.o.o.
Prijava do: 14. 09. 2025.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Zbog proširenja obujma posla tražimo odgovornu i komunikativnu osobu koja će se pridružiti našem timu. Ako ste organizirani, snalažljivi i imate iskustva s administrativnim poslovima i radom s klijentima – ovo je prilika za vas! Opis posla: - rad na rezervacijama i vođenje procesa bookinga - koordinacija termina i praćenje raspoloživosti - rad u internom sustavu za upravljanje rezervacijama - praćenje i ažuriranje rasporeda (npr. u Excelu ili nekom softveru za booking) - administrativni poslovi vezani uz iznajmljivanje i zakup - komunikacija sa zakupcima (telefonski, mailom) - vođenje evidencije zakupaca i ugovora - slanje i arhiviranje dokumentacije - komunikacija s partnerima i pružateljima usluga - obrada upita i ponuda (telefonski/mailom) - priprema računa i/ili osnovno financijsko-administrativno praćenje - ostali uredski poslovi po potrebi
Vrsta poslaNa određeno vrijeme, Stalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Što očekujemo: - odgovornost, organiziranost i samostalnost u radu - ljubaznost i dobre komunikacijske vještine - poznavanje rada na računalu (e-mail, Excel, online alati) - poželjno iskustvo u sličnim poslovima (nije uvjet) - poznavanje engleskog jezika
Digitalne vještineExcel, Outlook
JezikEngleski (A2)

Poslodavac ti nudi

- ugovor o radu (vrsta ugovora po dogovoru) - rad u poticajnom i dinamičnom okruženju - mogućnost profesionalnog razvoja
Inter alfa d.o.o.
http://euroalfa.hr/Slavonska avenija br. 7, 10000 Zagreb
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen04. 09. 2025.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj