- organizacija i vođenje radnog procesa odjela domaćinstva
- održavanje standarda čistoće u sobama, javnim prostorima i okolišu
- kontrola i postavljanje kućnog reda te sobnih cjenika
- sudjelovanje u konzerviranju i dekonzerviranju smještajnih jedinica i inventara
- priprema i predaja recepciji točnih izvještaja o statusu zauzetosti soba i ležajeva
- prijavljivanje kvarova i tehničkih problema u smještajnim jedinicama
- provođenje standardnih procedura za upravljanje izgubljenim i pronađenim predmetima
- organizacija i provođenje inventura rublja, zaliha i opreme prema pravilnicima
- upravljanje skladištenjem i izdavanjem rublja, radne odjeće i potrošnog materijala
- naručivanje, racionalno korištenje i kontrola zaliha sredstava za čišćenje i opreme
- izrada dnevnih rasporeda rada osoblja i vođenje evidencija o radnom vremenu
- aktivno sudjelovanje u programima zaštite na radu i osiguravanju sigurnosnih standarda
- izvršavanje ostalih zadataka po nalogu nadređenih, u skladu s kvalifikacijama i sposobnostima