U Distributivnoj prodaji brinemo da Hörmann rješenja budu na pravom mjestu – kroz mrežu naših distributera i odnose s ključnim kupcima. Tu se pregovaraju uvjeti, pazi na plasman i standarde na prodajnim mjestima, educiraju se partneri i prati realizacija ciljeva, uz stalno “osluškivanje” tržišta gdje možemo rasti još brže.
Tražimo Specijalist/icu operativne podrške prodaji, organiziranu i komunikativnu osobu koja će pružati svakodnevnu administrativnu podršku prodajnom timu i distributerima. Ako ste precizni, volite raditi u dinamičnom okruženju i imate iskustva u prodajnoj administraciji, ovo je prilika za vas!
Kako izgleda posao Specijalista/ice operativne podrške prodaji?
- priprema, kontrola i obrada prodajnih naloga, ponuda i ugovora (MS Office, Bitrix, SAP)
- praćenje statusa reklamacija po fazama i pravovremeno informiranje kupaca i tima
- praćenje interne info stranice te prevođenje materijala bitnih za rad distributera i tima prodaje
- objava bitnih članaka i novosti na službenom portalu mreže distributera
- administrativna i logistička podrška pri organizaciji sajmova i promotivnih događanja, po potrebi sudjelovanje na istima
- praćenje i pravovremeno informiranje marketing tima o eventualnim promjenama na web stranici
- ažuriranje CRM sustava i aktivno njegovanje odnosa s kupcima i distributerima
- ostali administrativni poslovi po nalogu nadređenih