- proaktivno vođenje profila na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram) u cilju povećanja interakcije s korisnicima i konverzije na web stranicama, kroz relevantnost - parametri: broj fanova, interaktivnost i posjećenost
- proaktivno praćenje analitičkih podataka (Google Analytics, AdWords, Facebook Insights) i predlaganje poboljšanja na tjednoj bazi
- odgovornost za mjerenje i konstantno povećanje konverzije posjetitelja te optimizaciju on-line budžeta
- vođenje on-line kampanja na tražilicama i društvenim mrežama, uključujući i remarketing i retargeting kampanje
- proaktivno praćenje pozicije na tražilicama (ključne riječi) u odnosu na konkurenciju
- predlaganje, naručivanje i postavljanje vizualnih elemenata na sve digitalne platforme
- predlaganje, naručivanje (specificiranje) i postavljanje vizualnih elemenata na sve digitalne kanale
- newsletter - prikupljanje informacija za newsletter, formatiranje tekstova, slika i grafika, uobličavanje, pročišćavanje baza, praćenje uspješnosti, izvještavanje