Povratak
Ovaj oglas nije aktivan. Prijava na njega nije moguća.

Specijalist za iskustvo korisnika (m/ž)

Transcom World Wide d.o.o.
Prijava do: 11. 05. 2018.
Lokacija rada: Osijek

Opis posla

Želiš pronaći posao gdje nikad nije dosadno i niti jedan dan nije isti kao prethodni? Posao na kojem možeš uvijek naučiti nešto novo i gdje nema ograničenja u iskustvu, području poslovanja i mogućnostima? Postani dio vrhunskog svjetskog tima za unapređivanje iskustva korisnika, radnog okruženja u kojem prevladavaju: stabilnost, profesionalnost, fleksibilnost, atmosfera i briga o djelatnicima. Posao specijalista/ice za iskustvo korisnika uključuje: - komunikaciju s korisnicima hrvatskog govornog područja - komunikaciju putem telefona, email-a i društvenih mreža - pružanje informacija o proizvodima i uslugama tvrtke klijenta - rješavanje poteškoća i prigovora korisnika - tehničku podršku korisnicima - pomoć korisnicima pri odlučivanju o novim proizvodima ili uslugama - osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika Trenutno otvorene pozicije za specijaliste/ice na slijedećim odjelima: 1. Služba za korisnike za klijenta Tele2 Hrvatska 2. Teleprodaja za klijenta Tele2 Hrvatska

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

- visok osobni standard za kvalitetu - pozitivan stav i želju za usavršavanjem i napredovanjem - orijentiranost na rezultat i kvalitetu - vještinu aktivnog slušanja - učinkovita pismena i verbalna komunikacija - pozitivnost i motivacija - brzo i precizno rješavanje zadataka

Poslodavac ti nudi

- stabilna međunarodna tvrtka - redovna plaća - stalno zaposlenje - motivacijski bonusi - fleksibilne radne smjene - plaćena obuka za posao - podrška pri uhodavanju u posao - svakodnevna podrška pri radu - mogućnosti napredovanja - učenje novih vještina - različiti projekti i odjeli - ugodna radna atmosfera
Transcom WorldWide d.o.o
https://careers.transcom.com/hrŽupanijska 21, 31000 OsijekTranscom je vodeći svjetska tvrtka specijalizirana za unapređivanje iskustva potrošača i pružanje različitih usluga pozivnih centara. Naša snaga leži u 30.000 stručnjaka korisničke podrške diljem svijeta koji svakodnevno pružaju uslugu na 33 različita jezika, za više od 1,5 milijuna klijenata. Oslanjamo se na motivirane ljude koji znaju kako pružiti izvrsno rješenje za svaku situaciju s kojom se klijenti susreću, putem svih dostupnih kanala i u svako vrijeme. Svake godine zapošljavamo tisuće novih ljudi o kojima ovise naši poslovni rezultati. Ako ste predani, motivirani i pružate kvalitetnu uslugu, a volite se i zabaviti na poslu, uvijek ćete naići na otvorene mogućnosti napredovanja. Prema riječima naših zaposlenika, najbolja stvar u Transcomu jesu upravo odličan tim i ugodna radna atmosfera. U našem poslu zaista vrijedi da su ljudi ti koji čine razliku! Naša vizija: Biti prepoznati kao globalni prvaci u iskustvu korisnika (customer experience) s visokim standardom kvalitete usluge koju pružamo. | stability | professionalism | care | flextime | atmosphere |
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen20. 04. 2018.
Prosječna neto plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1171.8 EUR*
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću*Prikazana plaća nije plaća poslodavca oglasa koji gledate, već prosjek plaće te kategorije u Hrvatskoj