Želiš pronaći posao gdje nikad nije dosadno i niti jedan dan nije isti kao prethodni? Posao na kojem možeš uvijek naučiti nešto novo i gdje nema ograničenja u iskustvu, području poslovanja i mogućnostima? Postani dio vrhunskog svjetskog tima za unapređivanje iskustva korisnika, radnog okruženja u kojem prevladavaju: stabilnost, profesionalnost, fleksibilnost, atmosfera i briga o djelatnicima.
Posao specijalista/ice za iskustvo korisnika uključuje:
- komunikaciju s korisnicima hrvatskog govornog područja
- komunikaciju putem telefona, email-a i društvenih mreža
- pružanje informacija o proizvodima i uslugama tvrtke klijenta
- rješavanje poteškoća i prigovora korisnika
- tehničku podršku korisnicima
- pomoć korisnicima pri odlučivanju o novim proizvodima ili uslugama
- osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika
Trenutno otvorene pozicije za specijaliste/ice na slijedećim odjelima:
1. Služba za korisnike za klijenta Tele2 Hrvatska
2. Teleprodaja za klijenta Tele2 Hrvatska