Lokacija: Zagreb (uredska pozicija)
Tražimo odgovornu, komunikativnu i organiziranu osobu koja će preuzeti ključnu ulogu u podršci našim regrutacijskim i administrativnim procesima. Ako voliš rad s ljudima, znaš se snaći u dokumentaciji, ali i voditi intervju, čitaj dalje.
Tvoje ključne odgovornosti:
- priprema i obrada dokumentacije za zapošljavanje stranih radnika (ugovori, radne dozvole, prijave/odjave, evidencije)
- komunikacija s institucijama: MUP, HZZ, HZZO, Porezna uprava
- vođenje i ažuriranje personalnih dosjea i evidencija radnika
- suradnja s regruterima i poslodavcima u vezi dokumentacije i informacija
- organizacija dolaska radnika (smještaj, dočeci, osnovne upute)
- priprema tablica i praćenje statusa radnika (Excel, Sheets)
- osnovna administracija (dopisi, potvrde, obrasci)
- sudjelovanje u selekcijskim procesima i intervjuima s kandidatima
- prva komunikacija s kandidatima: provjera jezika, motivacije i osnovnih kvalifikacija
- unos i ažuriranje podataka o kandidatima
- koordinacija dogovora između kandidata i poslodavaca
- priprema osnovnih izvještaja i praćenje napretka u zapošljavanju