- održavanje redovite i učinkovite komunikacije s klijentima putem e-maila, telefona i drugih kanala, savjetovanje i odgovaranje na upite vezane uz kupnju broda, slanje cjenika, komuniciranje o opcijama i uslugama, priprema i slanje prilagođenih ponuda, tehničkih specifikacija i cjenika prema potrebama potencijalnih kupaca
- odlazak na lokacije skladišta, prezentacija brodova i asistencija kupcima u izboru odgovarajućeg modela
- pružanje savjeta kupcima u vezi s opcijama osiguranja brodova i financijskim rješenjima za kupovinu brodova
- izrada i slanje ponuda za plaćanje, praćenje statusa uplata i upravljanje financijskim informacijama, praćenje rokova plaćanja, obavještavanje klijenata o nadolazećim obvezama i organiziranje odgovarajućih podataka za računovodstvo
- praćenje i izvještavanje vlasnika o statusima isporuka i projektima
- aktivno sudjelovanje u primopredaji broda kupcu, osiguranje da svi uvjeti budu ispunjeni i da kupac bude zadovoljan, priprema i izrada zapisnika o primopredaji broda, uključujući dokumentaciju i sve potrebne uvjete za prijenos vlasništva
- redovita komunikacija s tvornicama i partnerima
- praćenje tržišta i trendova na tržištu u svezi s nautikom, uvjetima financiranja
- redovito ažuriranje baza podataka s novim modelima brodova, cjenicima i karakteristikama proizvoda. Usklađivanje podataka s promjenama u ponudi ili tržištu
- unos novih klijenata u sustav za upravljanje odnosima s kupcima (CRM), praćenje komunikacije i aktivnosti
- praćenje i evidentiranje brodova koji su prodani, uključujući iznose, datume i status isporuke, upravljanje evidencijom stanja skladišta novih i polovnih brodova, praćenje dostupnosti i prodaje
- praćenje statusa isporuka brodova, opreme, te priprema dokumentacije za isporuku
- redovito izvještavanje uprave o statusu prodaje, isporuka, inventara i drugih važnih podataka
- predstavljanje tvrtke i proizvoda na međunarodnim i regionalnim sajmovima brodova i nautici, kako bi se poboljšala vidljivost i privukli novi kupci
- aktivno sudjelovanje u edukativnim i poslovnim događanjima kao što su webinari, sastanci i posjete tvornicama