Povratak

Administrativni referent u nabavi (m/ž)

Mediva d.o.o.
Prijava do: 31. 10. 2024.
Lokacija rada: Sveta Nedelja

Opis posla

Tražimo osobu (m/ž) s iskustvom u obavljanju administrativnih poslova u području nabave. Opis posla: - nabava robe i komunikacija s inozemnim dobavljačima - provođenje svih poslova vezanih za uvoz i izvoz robe - organizacija prijevoza i komunikacija sa špediterima i carinom - obrada uvozno / izvozne dokumentacije (priprema, kontrola, praćenje, ažuriranje itd.) - izrada ulaznih kalkulacija - pohrana dokumentacije
Vrsta poslaStalni radni odnos

Potrebno obrazovanje, znanja i vještine

Nužno: - radno iskustvo najmanje 5 godina - napredna razina engleskog jezika - poznavanje važećih carinskih procedura, carinske tarife i ostalih zakonskih odredbi neophodnih za provedbu carinskih postupaka
Digitalne vještineInternet, MS Office
JezikEngleski (C1)
Minimalne godine radnog iskustva5+

Poslodavac ti nudi

- stalni radni odnos po isteku probnog roka - službeni mobitel i laptop
Mediva d.o.o.
Mediva d.o.o.
http://www.mediva.hrSvetonedeljska cesta 62a, 10431 Kerestinec, Sveta NedeljaTvrtka Mediva d.o.o. dugogodišnji je zastupnik i distributer medicinske i laboratorijske opreme i potrošnog materijala renomiranih svjetskih proizvođača, prije svega u području anesteziologije, intenzivne njege te laboratorijske dijagnostike i transfuziologije.
Potreban broj zaposlenika1
Oglas objavljen21. 10. 2024.
Prosječna plaća u kategoriji Administrativna zanimanja iznosi 1101.46 EUR
Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!Usporedi plaću