- planiranje i koordiniranje sa svim aktivnostima vezano uz nabavu keramičkih pločica
- aktivno sudjelovanje u odabiru dobavljača keramičkih pločica
- godišnji pregovori s postojećim dobavljačima, definiranje uvjeta
- pronalaženje novih dobavljača za širenje asortimana keramičkih pločica, samostalno pregovaranje oko uvjeta
- izrada ponuda i troškovnika za javne natječaje u RH
- sudjelovanje u izradi godišnjeg marketinškog plana, pregovori s dobavljačima o sufinanciranju marketinških aktivnosti
- aktivno sudjelovanje u naručivanju robe i potpora komercijalistima za naručivanje keramičkih pločica (projekti i kupci)
- sudjelovanje u definiranju proizvoda za letke i ostala oglašavanja; prijedlog artikala, kontrola cijena
- upoznavanje trgovaca s novim ponudom u asortimanu keramičkih pločica, pomoć i savjetovanje u definiranju izlaganja robe kod distributera i u vlastitim maloprodajama
- praćenje obrtaja robe i zaliha u maloprodaji i kod distributera
- briga oko povećanja prodaje asortimana keramičkih pločica