Što će biti tvoja svakodnevica:
- čitanje briefova s razumijevanjem te pisanje internih briefova
- osmišljavanje kompletnih kampanja, od komunikacijske strategije, do “big ideje” i njene provedbe, odnosno raspisivanja svakog komadića komunikacije unutar kampanje
- idejno osmišljavanje i pisanje jasnih, stilski kvalitetnih i jezično ispravnih tekstova za reklame i oglase u svim medijima i na svim platforma, kao što su na primjer: TVC, video sadržaji, radio, print, društvene mreže, web stranice, content (članci), newsletteri, POS materijali, Guerrilla advertising, PR stunts, eventi...
- osmišljavanje brandova (novih i postojećih) od tržišnog pozicioniranja, do komunikacijske strategije, stvaranja tone of voicea i karaktera branda
- istraživanje brandova, branši, tehnologija i društvenih skupina za potrebe zadatka
- praćenje industrije oglašavanja i trendova u korištenju medija
- mogućnost pisanja članaka i sadržaja na temu oglašavanja na agencijskom blogu
- samostalni i timski rad u gotovo jednakom omjeru