- prikupljanje dokumentacije i sve radnje vezane za ishodovanje svih dozvola koje su potrebne kod otvorenja PJ kao što su - MTU,RV i sl.
- zahtjevi i organizacija instaliranja, postavljanja POS-aparata i DNT-a u dogovoru s financijskom službom i regionalnim voditeljem
- podnošenje zahtjeva i izvršavanje istih od strane dobavljača-telefonskih linija, adsl-a, interneta i dr.
- organizacija otvaranja, zatvaranja i preseljenja PJ u dogovoru s regionalnim voditeljem
- organizacija i nabava potrošnog materijala kod otvaranja PJ kao i sveg potrebnog uredskog materijala
- osigurane, nabava, održavanje i evidencija sve tehničke opreme potrebne za rad PJ
- nabava i organizacija dostave i postavljanja tehničkih oznaka, reklamnih panoa i promidžbenog materijala kod otvaranja PJ – u dogovoru s marketingom
- nabava rasvjete, ventilacijske i električne opreme, kompjuterske opreme i sve informacijske tehnologije
- evidencija osposobljavanja i kontrola djelatnika i sve ostalo vezano za zaštitu na radu, zaštitu od požara i PP
- koordinacija, kontrola i dinamika izvođenja radova prema planu s nadređenima
- odgovornost za potpuno uređenje PJ i organizacija i kontrola svih radova u PJ
- održavanje PC-a- PJ i IT tehnologije u upravi, naručivanje popravaka i kontrola računa
- prikupljanje ponuda za odabir najpovoljnijeg izvođača
- kontrola potrošnje energenata po PJ
- nadzor izvođenja radova i kontrola cijene radova
- kontrola i nadzor troškova održavanja i pregovori s dobavljačima
- izrada tlocrta za nove PJ